کریستیانو :" تا آخر قراردادم در رئال می مانم "
تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, | 18:17 | نویسنده : حسین زارعی
کریستیانو رونالدو در مصاحبه اختصاصی با سایت فیفا گفت که تا آخر قراردادش در رئال می ماند :" تا آخر قراردادم در رئال می مانم . بعدش نمی دانم که چه آینده ای در پیش خواهد بود . " 
 

 

وی در حمایت از مورینیو گفت :" مطمئنم که مورینیو صلاح باشگاه را می خواهد و تا پای مرگ از او دفاع خواهم کرد . البته نظر هواداران قابل احترام است . از نظر من او بهترین مربی دنیاست که تجربه زیادی دارد و همه چیز را برده است . " 

 

 

 

کریستیانو در مورد اهداف فصل رئال با از دست رفتن لالیگا گفت :" دهمین چمپیونزلیگ چیزی است که همه رئالی ها می خواهند . همه مطمئن هستیم . پارسال تا یک قدمی فینال رفتیم اما نا امید شدیم اما امسال فرصت انتقام وجود دارد که مشکلات بازی با یونایتد را بیشتر می کند . این آسان نخواهد بود و از نظر من شانس صعود هر تیم 50-50 است اما اعتماد به نفس زیادی دارم . " 

 

وی افزود :" به نظرم فشار روی رئال بیش از منچستر نیست . سه سال و نیم است که در رئال هستم و حالا کل تیم آماده دهمین چمپیونزلیگ می شوند که شاید کمی استرس ایجاد کند که این همیشگی است . " 

 

 

 

رونالدو در مورد بحث توپ طلا گفت :" نامزد شدنم افتخار آمیز بود . می توانم به خاطرش ابراز خرسندی کنم . من همیشه سعی کرده ام که در طول دوران فوتبالم چیزهای زیادی ببرم و جام های زیادی ببرم . من جاه طلب هستم و تا زمان بازنشستگی برای پیروزی تلاش خواهیم کرد . "

 

 

عکسا + کلیپش ادامـــه:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ